2013年4月29日星期一

3 Time@元朗

這間餐店開了—段時間,由兩位年青小伙子打理!主打啤酒, 特飲同意粉


平日我哋有時都有光顧,因我比較喜欢食意粉!

這間小店煑的意粉是我highly recommended.


意粉種類頗多:有黑松露磨姑意粉,香辣牛柳粒番茄意粉,卡邦尼, 南瓜汁大蝦带子意粉,煙三文魚忌廉露筍意粉,墨魚汁大蝦意粉,還有蒜片蜆肉意粉! 這都是水準之作!


本人大愛蜆肉炒意粉,少許辣,意粉很彈牙 Al Dente,當然蜆肉要新鲜!



香辣蒜片蜆肉意粉



南瓜汁大蝦带子意粉





其实,佢地其它食物都不錯,我hubby喜欢羊架,而黑松露磨姑湯很幼滑!
雞翼佐酒是不錯的!


香煎焗羊架


煙三文魚忌廉露筍意粉



黑松露磨姑湯



香辣雞翼




橙梳打 , 青檸梳打果味十分清新


小店坐位不多,於小本経營,是用心之作,希望可以維持下去 !!



元朗
鳳攸北街5-7號順豐大廈地下4號舖   Tel: 6133 9783



 


3 則留言:

  1. 嘩樣樣都好吸引喎
    [版主回覆04/30/2013 09:01:41]yes ar, try try! ^0^

    回覆刪除
  2. 我下次返來一定要帶我去!
    [版主回覆05/02/2013 09:01:48]no problem !! ^0^

    回覆刪除
  3. 搵妳的沖繩旅記, 結果睇到依篇食記, hehe, 真係英雄所見略同呀
    [版主回覆05/20/2013 09:29:10]haha, good ar !!

    回覆刪除