2016年6月23日星期四

難忘爸爸節半天遊

父親節那天,天氣好到不得了!


家庭人多關係,搞戶外活動有點麻煩,有時本港一日或半日團比較方便,有車接載,方便上落!
這天參加綠色假期半天遊,景點實有D雞肋位,但大致都滿意!

沒有跟大隊系灣仔或九龍塘上車,因第一個景點糸錦上路紅磚屋,我和hubby 兩點多會合家人!


先來吃過午餐,叫了炒麵,腸粉等小食,坦白講,食物相當不錯。
行了一陣後,再去敬輝農場!


敬輝農場系南生圍,農埸不是很大,動物有羊,兔子,龜,魚等!









小朋友可以喂下魚


亦所以圖繞行一圈,真的同陽光玩遊戲!


跟著去的是屏山的書齋,我地冇跟去,去左Cafe 123食野!


選擇並不多,像快餐店形式,自己下單後送來!
鹹牛肉炒蛋豬仔包



餡料豐富,豬仔烘得出鬆脆!


黑松露炒蛋多士
味道是不錯的,炒蛋香滑,但係我都係鍾意華嫂多D!


接着就是去流浮山食晚飯,其實當時五點半左右太陽伯伯仲未肯收工!



當然,團餐我哋要求都不高,不過都幾豐富!


燒鵝


蒸茄子


果皮蒸鮑魚


白灼蝦


粟米斑腩


洋蔥豬扒


油菜

仲有水果


快快吃飯後,再逛流浮山一陣,但未到日落時間,拍了幾張照片就要上車了!


水退時間


攝影發燒友預備定映日落!


天氣好, 景色特別靚



到了重點節目,睇螢火蟲,搭了半個鐘頭車去到大埔!


太陽伯伯開始收工!


重點行程開始!


以為是Hea下的行程,原來都蠻認真,請了沿途導員講解。


用紫外燈可以照到蠍子


其實就係牆邊,不過夜晚看不到!


天色已黑了,要沿路上山都要行一段時間,我哋有老有嫩,都覺得有點驚險!



沿途都會見到螢火蟲,但係山路越來越難下。
我和幾位家人先下山。
咁大個女都係第一次一家人行夜山,感覺幾驚險又難忘!
其實條路不難行,但係因為是夜晚,很多也看不清,要靠電筒!
老爸都說,過了一個難忘的父親節!

2 則留言: