2013年8月18日星期日

阿爸壽宴 2013/7/21

阿爸壽宴 2013/7/21 (星期日) - 皇仁書院舊生會


経过半年前的 booking, 終於又可再嘗皇仁舊生會!如冇記錯,好似第三或四次了


要咁耐 booking, 食物當然好 OK! 雖然冇華裝,但環境亦很舒適!可容納我哋十多人,有大有細!

之前兩三天,就確認了莱單!其实老爸好多嘢暫不可吃住,大部份都是我們喜愛吃的


 


佛跳牆 - 內容非常丰富,有翅,鮑魚,火腿,湯味濃郁 !

 


柚子蜜燒蝦球 - 啖啖蝦肉,很彈牙,加上甜甜柚子蜜很想再吃!

 


糖桂花蜜餞桶蠔 - 有桂花香的肥美桶蠔,令人再三回味!配上洋葱絲,大家都搶住食!

 


燒汁炆牛尾 + 蒜蓉包-其实這味餸做得很入味!但可能是夏天,比較"立"囗!

 


哈,終於有味餸,老爸可嘗了!
清蒸大海斑 - 控制火喉得宜,魚鮮味美 !


 


脆皮炸子雞 - 聽説皮香肉嫩 !

  


魚肚瑤柱金華火腿蝦乾浸菜心 - 不錯,沒有多点油分,但亦带有瑤柱咸鲜味

 


潮式芋頭炒飯 - 已经很飽,但又不可不吃,炒得很乾身可囗 !

  


壽包  - 很飽,很飽了!壽包當蛋糕,祝老爸身体健康

 


腰果露加湯丸 - 又一招牌莱,非常香濃的腰果露,救命呀 !

 





食物本身很美味,最重要係—家人享受—起,分享食物的時光

2 則留言:

  1. 依間野好好味架! 特別係糖桂花蜜餞桶蠔同腰果露加湯丸, 令到我超級肚餓、口水暴流!!
    [版主回覆08/19/2013 22:19:16]冇錯! 回味中!

    回覆刪除
  2. 炒飯個樣好得,大廚有料到!
    係咪要舊生先book得架?
    [版主回覆08/22/2013 09:31:00]don't know the detail, 好似係掛 ! My bro book it.

    回覆刪除