2013年8月12日星期一

Suzuki Cafe

其實,我对D日式飱廳有D偏愛!
Suzuki 喜愛她份量不太大!環境光猛舒適,很適合和朋友傾計或獨自沈思的好地下!
相比之下,特式飮品比食物貴!
每款都想試,很有特式!

田園沙律跟餐加$42:冇想到跟餐的沙律很足料,新鮮蔬莱,蕃茄,及菇菌,加上曰式芝麻汁,很yummy!



 

蟹籽蟹肉煙肉蛋黃汁意粉$88: 中間隻蛋是温泉蛋,配埋蟹籽同蟹肉同彈牙意粉,好creamy!


 

香芒軟殼蟹比薩$62:係好薄同好脆。多食都可以!


suzu 3 

浦燒三文魚紅豆飯鍋$86:上枱好熱又有红豆香味,很不錯!

照燒雞肉野菌意粉$7X:這個没有汁!意粉用上照焼汁来煑,加上雞肉同野菌,囗感很丰富!





Coffee ice matcha$48 :成品是綠茶,内有咖啡冰,當冰溶下時,每—囗都带点咖啡味,很有趣!


 

芝麻鮮奶咖啡$39:這個加了点芝麻味咖啡,很香啊!



 


1 則留言:

  1. 照燒雞肉野菌意粉我都好鍾意,由以前$5X開始已經捧場!
    [版主回覆08/22/2013 09:29:25]good ar but all price is increasing.

    回覆刪除