2015年10月19日星期一

Gift make up + dinner + waffle (Pure & Crazy February)

朋友要求將BB衫仔包好送禮




簡單包裝已不錯!
 

Say hi to new born baby boy!

 

夜晚試左新開潮食麵館,主打東南亞,有D台食,又有D茶餐廳feel!
試下個魚旦喇沙,差一點喇沙香!



這個水牛城雞翼,賣$55元6隻,雖然有點貴,但做得不錯,茄汁同辣計都夠!好吃!

意猶未盡,去左Pure 諗住好耐無去  ,再試一試!
結論都吾會再去了!
 
叫了個竹碳窩夫,不要我的口味,要外脆內多多軟,但伴碟的雪糕都有點難食,只不過系Hazel Nut 同雲呢嗱味!點解哩!?


這杯黑糖鮮奶咖啡,好DD!但我喜歡Leisure 出品多D!


心諗早知去返Dessert Gallery 啦!

 

 

 第二日朝早,想去market place 入D貨,行左去爾巒。

本來想試嘆一嘆談冰室,但沒有開,所以去返Crazy February!


Hubby 要了奄列早餐,他說不錯!


經過昨晚慘痛經歷,我決定要窩夫早餐試一試!
掂呀!好得!好香的窩失!脆脆又軟軟,靜食都很好味!如果早餐有咸食就好了!加點雞蛋,生菜,吞拿魚醬等.....美味!


之後做咕喱,因為買咗好多飲品及食物!!

 

2 則留言:

  1. 潮食麵館仲未敢食, 睇妳介紹都係差d喎!
    Pure真係麻麻地, dessert gallery正好多~~

    回覆刪除