2016年1月7日星期四

台北~早餐店(Fika Fika Cafe & Please Cafe & Chat Caffe)

瞓醒覺第二朝24號,朋友信送來洪瑞珍三文治做早餐,我都係第一次食!
質感軟滑,醬料豐富!係台灣買價錢好抵!


之後幾朝,我哋都自己搵食!呢間都係睇緊其他blog嗰度介紹,又好近我哋酒店!好羨慕台灣的cafe,又大又舒服!


台北市中山區伊通街33號 
Tel: 02-2507-0633
 


簡約的格局, 樓底也高


這是餐廳啲一角,行上去都有座位架,幾特別!


下單位置都幾寛敞!


甚喜愛木色傢俬


這個Panini係hubby, 忘記咗什麼餡料, 第一啖,已經覺得有幸福的感覺!


做得很好,不會太乾身!


我選擇左我至愛的 ,亦都係水準之上!
旁邊的炒蛋及乳酪會令你不自覺全放在囗中!


咖啡亦很好,咖啡及奶味平均!


第二朝早都係隨處行,亦都係酒店附近,見到呢一間Please Cafe!這家沒有之前嗰間大,但有小店feel!


我的呑那魚什穀包,不要小看樣子平平,非常對胃口,麵包暖暖又香!


Hubby 嘅雞肉蛋三文治,厚厚的,豐富啊!


這間Chat Caffe係係台北住嘅朋友推薦俾我,因為內裏有手工bagel!



這個係吞拿魚薯仔bagel,質素不用説,加了薯仔會更香!


加埋杯creamy coffee,蠻滿足!

2 則留言:

  1. 正, 依幾間cafe可以mark落3月台北之旅的餐單中!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨意去已有驚喜,有幾間心水都5夠時間去,send 比你參考參考!

      刪除