2016年1月14日星期四

桃園Gloria Outlets+Chocolate Factory+五分鋪+饒河街夜市

GLORIA OUTLETS 華泰名品城
 
桃園市中壢區春德路189號
電話:
(03)273-8666
營業時間: 週一-週四 10:00~21:00、
週五-週六 10:00~22:00、週日 10:00~21:00
 

這個假期阿妹一家都去台北,約左她們一家去玩番日!


這outlet 舊年剛開,人流都不斷!


可惜折扣率很不吸引,全是入口貨,沒有收穫!


Outlet 內人流多,不在內找食,最重要系food court 內食物不吸引!
司機叔叔車了我地去石門食活魚。


因為過了午餐時間,食客稀少!
我地點了4人餐,印象中好似港幣四佰元,不貴了!


套餐有多款選擇,前菜選了冷豆腐。
其實系肉鬆豆腐,蠻不錯,又可能系肚餓!


炒魚片,但發覺D汁同豆腐一樣,不過魚系新鮮的!


湯系魚頭湯,內裏都有豆腐。


這味系煑蠔仔,亦有豆腐。


仲有一味豆板煑魚,少許辣,同埋有高麗菜都忘記影相!食物系抵食的,但每樣味道同食材都差不多!

之後去左附近的Cholocate Factory!


早一點來可以造朱古力,之前買左入場卷可以在內消費扣回!


系呀,我地又去食Tea!
充滿朱古力醬的多士,多澎拜!
 

High tea份量大,可惜不太食得落,只系淺嘗!味道可以!


我較欣賞我的咖啡,內有咖啡冰同熱奶,價格比香港平1/3!


回程請司機系五分埔停一停,方便女士濕下平!
 

收獲ok 啦!我和阿妹都買到幾件衫!


原來五分埔同饒河街夜市好近,當時然要去一去!
 

據聞這夜市較地道,食物價錢便宜。


超長隊的胡椒餅,沒有試到!


水果也多,記得有買到杯白苦瓜汁清下熱!





QQ小丸子


海鮮


地道小吃


鮑魚一份3粒,味道一般啦!


斷斷續續吃點小吃,其實我個人對夜市的食物都一般的,為了去洗手間,入了間食肉骨茶店鋪方便!
只知味道麻麻,但好平,而肉料很多!



而洗手間位於二樓,要行一條很長又黒的樓梯,為了要解決冇法子!
 
饒河街夜市很長,定價亦比其他夜市便宜,要行晒都要點時間!

2 則留言:

  1. 嘩, outlet一定唔去啦, 而夜市帶MC應該只可以行半段~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,outlet 都有點遠,又不吸引!
      帶MC 去行夜市,可能去其他夜市無咁多人!而中途又可折返!

      刪除