2016年7月1日星期五

8傻@The Joomak

8傻又出動,韓潮未過,繼續選擇韓食!

位於尖沙咀LCX內,新派D韓菜!
裝修設計像普通餐廳,較casual! 
當晚靠窗位置被人包了做派對,的確幾嘈,當然我地都不遑多讓!

先送上3款前菜小吃!
泡菜、涼伴薯仔和菠菜,可能肚餓,很快清碟!

泡菜煎餅$88,不是厚身的,薄薄一層,不會飽肚,但味道帶點酸!傍邊像醋的汁,沾來吃的!


韓色煑魚湯,,下面有火熱住,有韓色魚旦,湯不會死咸!但要$128 有點貴! 


吞拿魚卷,餡料有甜蛋、蘿蔔和青瓜、吞拿魚,入口豐富,多多也所以k.o!


全名紫菜x溶岩芝士包 Cheese Dipping Cube ,好似$398,配上炸雞、炸魷魚圈、炸翠玉瓜、年糕,吃的時候,將配料浸入芝士吐司內一起吃!超邪惡!

名字已忘記,內有年糕、及青口,小小辣!年糕好吃過青口,但份量不多!


綠茶蜜糖炸雞($128),比我見到一定叫,因為有綠茶!
但原來炸雞上面鋪左綠茶粉,有點膚淺,炸雞味道甜甜,查實幾好食,唔覺好油膩,但和綠茶一起,擦不出火花!


因有大肚婆,驚吾夠飽,叫左韓式紫菜伴飯!他們還附上手套,自己做飯團!


素冷麵,上枱有點驚喜,presentation 也很靚!


這兩杯系朋友的飲品!樣子看來不錯!


我的冰Storm馬格利 (HKD68)
可選擇有酒,帶有士多啤梨味,很消暑!


下單前已留了3個甜品,最後只有兩個!

雪糕狂想 · 提拉米蘇 (HKD78)
tiramisu味雪糕配上1 shot expresso 及有一件脆餅,吃時將Expresso 倒上去!


雪糕焦糖爆谷配 ($78)這個很杰的焦糖加小小已勁甜,麻麻地!


整體食物選擇很多,味道也對胃口!
但待應服務好似好新,大多未上手!


3 則留言: