2017年1月17日星期二

Biirthday dinner@Pierside Bar & Restaurant

慶生飯去左Pierside,於中港城皇家太平洋酒店內!


餐廳門外充滿聖誕氣氛,放置大大隻熊啤啤,我地當然吾會放過呢個影相區啦!


今次早點訂位,可以要求window seat,但其實景觀一般!可能外出有工程及不是高層!


做緊Happy hour 買一送一,但每人要飲下兩杯飲料,真系有D難道!
White wine$78,味道較淡!
Cosmopolitan $88,麻麻地,好似藥水味!
Sangria red $88,較甜易入口,味道酸酸甜甜的!


餐湯做到Cappcinno 泡沫,口感像喝奶泡!
餐包要另點加$40,聽說系自制的洋蔥包!


Scallops Spagetti$380,其實是不錯的,但有以下兩款主菜給比下去!


Pork belly$268,皮也脆口,吃落有點豬腩肉感覺,肉味很香!


Ribeye$480,質數很好,7成熟肉汁也豐富,牛味濃郁。


甜品有兩款,Green tea 心太軟,甜度十分高,不會流心,似蛋糕!


送上Chocolate bownie淋上冧酒後點火,可能加入了冧酒,吃下去有點苦味。




整體甜品味道麻麻,相反主菜很不錯!
仲要多謝好友生日晚餐及窩心的禮物!


1 則留言: