2017年1月9日星期一

寫意的一天@長洲 (慢活堂 & Heima Heima)

都已經12月頭的事了,這天相約好姊妹去長洲!
原來有一位已十多年未入過去!


一個天氣和暖,陽光流沛的下午。平日人流不多,搭了1點多船入去!
到達後先去醫肚!


慢活堂 Slow Life
長洲新興街83號地下


平易近人的格調。


新鮮沙律,濃郁蘑菇湯


香辣番茄鮮蝦粗蛋麵$88
微辣口感令人很開胃!

香煎鮮魚柳配香草烤雜菜及紅菜頭汁$98
魚柳雖然不會很重魚味,但鮮嫩無比哩!


Coconut Cappuccino 加$18
Sea Salt Latte 加$18


椰子味不太重,不會蓋過咖啡味!


之後去搭街渡去西灣,網上話收$5,但最後要$10!


系市區生活,真的很少接觸街渡。


頗享受十多分鐘的船程。


3位C9好興奮四圍拍照!


其實行路也可,但烈日當空,搭船是不錯的選擇!


轉個頭已到了個寧靜的西灣。


沒有之前的熱鬧景象!


寧靜的魚村,不知假日是否一樣!


沿路上山見到婆婆曬蝦干。



還幫襯買咗雞屎藤@5
羅漢果及菊花茶@$13



沿路行去白鰽


人煙稀少,環境十分優美!


很舒服的地方。



我哋hea 左一段時間!




Cheers 埋羅漢果及菊花茶



行返落山,去我哋另一個預備嘅節目!



Heima Heima
長洲西灣贊端路25號A座地下



一所喺西灣的cafe


好配合室外的環境!


 文青的格局!


還有小室



我哋又可以盡情地享受店主的心機!


抹茶甜品拼盤$98


拼盤有抹茶芝士蛋糕,抹茶醤多士,抹茶醬雪糕+$20 配莖茶一壺


紫薯蛋糕$38
雖然價錢有點貴,但這件蛋糕真係驚喜十足,令人回味!


還有一個小偏廳



食物都有其他選擇,例如All Day Breakfast 及其他咖啡飲品!


小店不會營業晚市。


這次我地行返出去碼頭,約大約20分鐘!


日落景色很吸引!




還遇上舊同事,係長洲有食店,送了糯米糍給我們!


七點多就搭船去中環!
之後才決定我哋晚餐地點!







2 則留言: