2013年7月18日星期四

上海婆婆336

放假外出飲茶食飯,如之前没有訂枱,真的幾難揾食!
星期天午餐時段,大多的酒樓都沒有位,去了 i Square 嘗試揾食!

見了—閰新開的叫上海婆婆336,其实其它上海婆婆我都食过,但這間加咗336,裝收刻意懷舊,幾特別,336 跟據介紹話上海話"些些儂"!但已覺得這館仔只重特色外表,食物質素可能不太好!


 


但食落原来是另一回事:我地叫了酸辣湯,勳魚,葱油餅,上海素冷麵,生煎京葱牛肉飽,窩貼,莱肉湯雲吞!
真是大出意外,食物質素很好,勳魚很入味,魚質很滑!葱油薄餅,名符其实很薄很香囗!最有驚喜是京葱牛肉飽,外脆內軟,很香京葱味!




i Square 星期曰下午都不多人,可以很悠閒同家人午餐,很不錯啊!

2 則留言:

  1. 京葱牛肉包個樣好得意! 好似老婆餅 :D
    [版主回覆07/30/2013 04:15:29]很鬆軟,不错!但你不吃葱及牛肉,這個不是你的胃口!

    回覆刪除
  2. 好型格喎, 但係同上海婆婆同一group架??
    [版主回覆08/01/2013 03:36:41]唔知道哩!

    回覆刪除