2013年7月15日星期一

心情複雜的7月7日

剛过去的星期曰,7月7日,1個很特别的日子!
整日都有驚喜!話説下午約了朋友踏單車,但早上阳光普照,曬都不得了!很擔心变燒豬!
預早預備了黑超,防曬,帽子,水…………!

出發了,到咗大圍,会合朋友,去租車!其实我不太精於運動,只可踏单程,会係大埔還車!原来不在原區還車貴D!!Anyway, 只是多$10,go ahead!




 


比晒錢後要去附近店鋪取車,行了十步後,已下雨了,仲係頗大!


 



避了—陣,好似细了点,决定跑去取車処,拎咗單車後,還未得及試踏,又滂沱大雨,避雨之際,雨勢越下越大,傾盆大雨,不会係短時間会停!最終決定放棄了,打电話回租車店舖,可以回来蓋印留待下次!但雨没停止,朋友自告奮勇跑回去,回来時見佢
total wet.⊙﹏⊙


 


 



 


當時已过了大半個鐘,決定截的士回港鐡站!我和hubby 去了洗手間整理一下儀容後,乘車回沙田!去了黃枝記食碗麵後回家梳洗!原来已掛上黄色暴雨!Hubby 都幾失望,唯有留待下次!


 




 


其实,當天仲有兩件事發生!
開心嘅就係我堂妹順利誕下麟兒,等待時候很緊張,大家都為佢打氣!
跟著收到what's app, 有位姊妹嘅爸爸行山時跌倒後離世了!很突然!
同時間收到出生同離世的消息,心情起伏很大!希望姊妹勇敢面对!


沒有留言:

發佈留言