2013年7月4日星期四

驚喜晩餐@Cafe La Vita

星期六晚,九点多落街揾食,試了間未食过的餐廳 La Vita!地点比較隱秘,但多了点寧静!


店內可容納二十多人,不太大!都是抱着一試冇防心態試試!


Dinner set 由$168起, menu內有亦其它选擇,如鵝肝, seafood plater $5xx.


我同hubby选擇了香煎比目魚同蜆肉意粉!
頭盤有新鮮生蠔兩隻,不太大但有海水味!我當然唔知边個国家




湯是蕃茄湯,飲得出不是罐頭貨,好香濃,好想再添飲!附上的餐飽也不馬虎!真是外脆內軟!
還有沙津,看得出是認真之作!蔬莱很新鲜加上欖油撈拌,合格有餘!
食完以上三道莱都很滿意,唯獨上莱較耐,可能要食好嘢係要等…………
等了又等,再上蜆肉意粉,蜆肉成品較細,頗多沙!但意粉很好吃!
到比目魚,嗰汁內有很多什莱粒,食刭有点酒味!魚很嫩滑,再加上底部有薯蓉,很飽足了!

晚餐不包甜品,聽説心太軟好得,要下次試了!飲品叫了咖啡,濃度適中,是我喜愛的!

這晚结帳後已10点45分了!overall, 很滿意的晚餐!
同 chef 傾開,小店只有一個樓面同佢,所以上莱会較耐!及而反映了蜆肉問題!

Chef 仲話而家仲做緊电話訂座有85折及冇開瓶費。遲些可能会更改!


1 則留言: