2015年2月26日星期四

初四節目多


过年真係食得好多, 每天都是食同玩!

初四都唔例外, 這天我有三個行程!由十二點開始,朋友入元朗拜年,我地去左飲茶,但見到D食物開始有點溜了!

跟著到三點,又有另一家朋友來我家,係屋企預備生果茶及小食招呼他們!


朋友家庭一家四口,他們一對仔女,有D感觸。因為女孩已經長得婷婷玉立,還記得當時我倆結婚,她做花女的!時間真係過得很快!

閑談完一輪後, 差不多五點, 要到我同事家打邊爐!這晚Hubby就可以在家休息啦!

我負責拎午餐肉,但最後只開左一罐!
 
 
今次名為飽飽濟濟打邊爐。好彩之前同屋主傾过,叫他不用買太多食物!


 
 

 
個人有點食濟左, 只係淺嚐一點蔬菜,瓜類!

走的時候了好大雨, 濕濕立立的天氣開始了!

2 則留言: