2015年2月3日星期二

星期一Blue monday


星期一係比較難捱的,放工後已經無心無力了,本來諗住買外賣,但hubby話去新元中食。新元中裝修后,開了幾間新食肆,然而我最想試就係茶木!我急急腳去拎飛,但星期一人潮已被嚇怕了!

茶木飛仔号碼91,叫到4X!之後轉去太興,都要等幾張枱,但網絡接收不到,又要走出去通知hubby!
有位后,等埋hubby趕來,叫了食物,等左很耐時間,都未見上食物,原来漏單了!星期一真的很累!
 
衫袋仲有茶木飛仔,上三樓再看一看!叫到8X!
突然間我興奮,因在太興食到一肚氣,決定再食我地第二餐!

前前後後、在茶本由拎飛到坐低,時間要約個半鐘,我想我不會等。
 
我地叫了紅豆珍珠奶茶,蘋果雜莓茶,士多啤梨布甸雪糕同鹽酥雞!唯獨鹽酥雞麻麻地,好细粒!
 

**  吃了茶木心情好好多,開開心心地回家了!**


2 則留言: