2015年7月1日星期三

放假去朝聖~中村藤吉

 
終於去到朝聖, 星期一放假,朋友仔從台湾回来肯同我排!
 
知道11點鐘營業 ,我地約十點半已經到The One, 大堂已經排有三十多人 ,原來10:30有職員係地下大堂派飛,但可能的已經派曬,我地直接去18樓等!
 
 
 
差不多11點,飛仔33號,應該都要等90分鐘,等頭輪食完才到我地!

 
 
 
等候期間,可以入內參觀, 感覺上此店與其他食店有點不同,他用了好多位置display 限量蛋糕,茶葉,器皿。
 



 
 內面部分位置,售賣蛋糕,朱古力,茶葉, 因為未食早餐我地買左個抹茶雪芳蛋糕係到食!

 
抹茶雪芳蛋糕,好有抹茶味又鬆軟,真的好吃!

 
地方好寬敞,雖然座位不多,但位與位之間都有好多空間!
 
 
我地出外走走後,回来等了一陣,約十二點半到我地了。
坐下已送上熱茶, 很喜歡泡茶的茶壺, 蠻漂亮!

 
我地选了腐皮抹茶拉麵,拉麵其實好一般,但都有抹茶味!

 
 抹茶芭菲好有驚喜,層次分明,每項味道很夾,尤其中間的紅莓,平衡了甜味!豐富不得了!



 抹茶大福紅豆湯是熱食,不太甜,濃郁甘香配合紅豆及年糕,有点幸福的感覺!

 
這餐期待已久,當然沒有失望,多謝朋友仔陪我等位,多個人可以試多点。食物方面,甜点出色好多!
還要讚讚工作人員,全都好有禮,臉带笑容,像去了日本一样!

但這crazy 排隊,不知下次幾時可再去,心想不如去日本食啦!(又發夢中)
 

 係The One,不如睇埋戲,呢期大熱~侏羅紀公園 ,不过不失啦!
 
試埋 The Coffee Room 既Milk Tea,都不錯,茶味很出!

 夜晚就返元朗簡单煮,還弄了木瓜雪耳糖水潤番下!
多滿足的一天!


2 則留言:

  1. 中村係好食o既, 但我都未有心機去排隊再食... 都係想去日本食多d啊!!! XD

    回覆刪除
  2. 我又要去日本食 約我約我!!

    回覆刪除