2015年7月31日星期五

朋友相聚~Scarlett Cafe & Wine Bar

上次因為肚屙好多食物都係淺嘗,今次相約朋友再食过。
星期五晚原来有限時間,但訂位時沒有說明。食食下比人趕埋單,有点不悦!因為有位朋友放工較晏,会遲来,所以如果有時間限制的餐廳,我是不会訂的!
講番食物,叫了生蠔,當天做特價,但比較細隻。我地還叫了一支Rose, 酒杯幾靚,還印左logo!
 


這個係有魚,味道好soft,好似海綿! 我記得上次都有食!


叫了 拼盤,朋友見到都嘩一聲,份量真係好大!


還叫了一味牛,同埋青口!



食到咁上下,靚仔外藉待應崔速要還檯,我地都選擇盡快食完離開!

但食又不滿足,傾又不盡興,我地走去左附近小甜谷繼續。


有一半人叫左榴槤甜品,他們都說很正。但我都係鍾情綠茶甜點!我地繼續笑,繼續講一輪才肯回家了!





1 則留言: