2015年7月2日星期四

Chef's stage + father's day

Chef 's Stage 搬了新位置,大左又靚左(講到好似形容美少女)!
有個夜晚本想去,但沒有訂枱無得食!失望!可讚係門口的待應小姐,很有禮貌。
 
 

父親節當天,早點走去食個brunch。
 

座位多了,裝飾很形格!價位也很親民!



 
Hubby 叫了All Day Breakfast,用煎Pan 上,有我喜愛的bagel,餡內係吞拿魚,伴碟的粗薯條很不錯!
 


蠻喜愛埋單時,是用小pan給客人比錢,還有煎蛋做形可壓住D紙幣,可愛啊!

 
飲品叫左紅莓茶及朱古力咖啡!
 


之后要預備當日的活動,下午屋企人入来,買了麻薯波波粉及乳酪,比小朋友自行伴粉造麻薯波波 ,還加入朱古力粒及星星糖,他們很搞笑,大家唔蝕底,加了好多!
 

乳酪同預備好的芒果粒,造了簡單的乳酪雪條,大熱天時,食這個可消暑又有益!
 

 

都係同天氣有關,太熱了,晚上食物都係外賣為主,再自行煮点簡單食物 :
 
爽爽醉雞,爽爽餃子,生菜魚肉/魚旦,麻醬秋葵

海鮮煎餅,泡菜煎餅,韓式壽司,韓式餃子,杯杯雞,韓式年糕

 
都係屋企附近搞掂,還訂左Kidult 動物造型蛋糕 (好記得當天係Kidult last day)
 
 
其实每样分量都不多,但都有剩!唯有留待明天吧!

2 則留言: