2015年9月15日星期二

銅鑼灣抹茶館

呢排都吾知点解,打完后,可能襟错制,成篇delete晒。激死我,又要重新再打过!
今早早餐時間努力之制,有着祷文加力!


其实,轉左公司后,其中一個返工地方,暫時都系以前其中一個中心,大都系自己食晏,选擇左銅鑼灣抹茶館,好彩早一步,差点要等位了!




叫了什錦铜鑼燒,自己一個,自由度大D,但自制度又小DD!系小DD姐,hubby 吾洗擔心!

下單後,好快就有,深感不妙!
銅鑼燒內有紅豆蓉,清甜!有栗子,牛奶雪糕及抹茶雪糕, 配搭很好!但薄餅是整定的,不好吃,5夠鬆軟!放棄了一塊!





黑密牛奶抹茶,味道怪怪, 苦澀味好重,但又不是甜度不夠, 感覺好難形容,只知兩者不是好夾! 越飲越有點反胃!
其实,午餐仲有定食,有機會再試啦!

2 則留言:

  1. 依間野我試完雪糕已經bad-listed.. CWB太多選擇, 留quota俾其他好啦 ^_^"

    回覆刪除