2015年9月14日星期一

生活仍是繼續 ~ PMQ - Isono Eatery & Bar

睡醒後,第二天是星期六,可以休息下。 個人情緒好好多,可能消息已經消化完! 生活,工作仍是繼續,所以都會出席下午約左好姊妹的下午茶!

約左她們三點鐘去中環元創方IsonoteaIFC行上去,真的要幾個字,到左阿巴甸街真係有點累!

 

餐廳環境裝修有心思,樓低亦高,但人流不多。 反而樓下D店舖幾多人!
帶位系一個好漂亮的外籍女侍應,好有禮,笑面迎人,進內環境很舒服!



三個人叫了二人tea set, 再加一個薯條!



可惜香港人的待應生(不是1),給比下去,仲有点不禮貌的應对! 不耐煩解釋,不願意遞drink list 但當時只得幾台客!
送食物上枱系有一個外籍男侍應生,服務良好,解釋完每樣食物,還叫我地 enjoy

二人份量都好足夠,一盤系鹹食,一盤係甜食!有burger,牛角酥, 西芹紅蘿蔔,芝士波等,甜點比較出色有意大利芝士杯,好香滑,仲有好似係朱古力橙味蛋糕及曲奇,potato chips 放谅了,比較多油分!


飲品要了lattecappuccino 同埋加了一杯啤酒!


有點求其



亦有和姊妹講昨晚的事情,姊妹和我一樣眼淺,但和大家share 下感覺亦舒服!







因我仲要有下場,所以沒有太多時間行逛, 但經過呢間買呔夾同袖口鈕的攤當,居然比我搵呢样野買比hubby,多謝你support我!






期待下一次多點時間逛逛及再試另一間餐廳!



之後返奶奶家食飯,因為hubby細佬係北海道返来, 買左毛蟹同埋黃金桃,回去品嚐,仲拎在好多手信回家!



黄金桃好靚仔,我都系第一次食,真的好香桃味又多汁,不是死甜,好吃啊!


沒有留言:

發佈留言