2015年9月3日星期四

公假原區覓食

難得有日公假可以休息下, 星期二放工後去左雞地晚飯,再去左屋企樓下新開的商場逛逛人潮極多, 大排長龍,决定去Habitu飲杯飯後咖啡,要了烏龍茶鮮奶咖啡,Irish coffee, 凱撒沙律雞三文治,埋单要$155


晨早起身,去華嫂食早餐,等在十分鐘就可以入去!


叫在咸牛肉蛋芝士包,皮蛋芫茜魚肉米,茶走,冰花奶茶。 雖然等得耐,但係真材實料,很好味! 價錢便宜$81,可惜hubby話叫得少!


食左之後行去天水圍西鐵站,沿途經過見到舊式磚屋同新穎建設計天水圍綜合大樓,相映成趣,還有,沒有荷花的荷花池,返到屋企才9点半!



下午lunch本想去Sky Bar Salt,但要排隊等位,放棄了!
去附近翠華,但都要 等一陣,食左豬扒飯,冬陰功魚片頭豬軟骨米線!ok好食, 尤其係個豬軟骨好香好淋,服務亦都不錯!




之後預備夜晚火鍋,肥牛南記春卷,學利魚蛋 爽爽雲吞水餃,芥蘭,芫茜,粟米, 仲有鎮屋之寶鮑魚,招呼朋友!

前菜: 酸薑








輕鬆地過了一天!

2 則留言: