2015年11月3日星期二

我的咖啡時光

佐敦Studio Caffeine,驚喜的咖啡小店,近期新寵!

早上8點至下午2點有套餐,已送一杯Latte 或 Cappcinno!另外的飲品加10元!
 
這個下午叫了牛肝菌意粉及Green tea latte,特別之處系個 Green tea latte 內有coffee 可以滿足我啊!


意粉OK一般啦!但$78(已加左10元)呢個價位同高質咖啡,是非常不錯!


另一日試左Cappcinno 及蕃茄蛋多士沙津,分量合適, 價格$55!蛋系超滑,連同新鮮蕃茄及脆口多士一起吃,好正呀!



但個人覺得這沙律欠點新鮮!$75




 
位於都系佐敦上海街,早上經過,位於不起眼位置,叫米記!
很中文的中文名,但系一間cafe,早餐由$38元起,不太便宜,但見到有芝麻飽,有別一般的茶餐廳的餐蛋麵,火腿通,就試下啦!

叫了吞拿魚配芝麻飽,本身糸多士或牛角包,老闆娘話可以轉,成品幾健康,因為吞拿魚下醬很軽手,麵包欠小小熱度,沙律菜十分新鮮,脆口的。驚喜系杯咖啡奶,是熱的還有打泡,可惜咖啡本身不是我口味,不過整體尚算滿意!


尖沙咀 Zoe,出名食cake ,不多介紹。這夜等同事,獨啡時間 Cappcinno ,可以選擇skimmed milk!配埋Lynee & Rose cake !


尖沙咀 Agnes b. Cafe LPG,午餐飯堂之一,件三文治很很很一般啦,但喜愛這ginger latte coffee!可以薑一薑佢,再醒神D!

沒有留言:

發佈留言