2016年4月19日星期二

29/3 首爾完結篇 (8)弘大+仁川機場

來到最後一天,梳洗后收拾行李 check out, 最後決定去弘大逛逛!

點都不能空著肚子,吃罷昨天的士多啤梨。

出了弘大地鐵9號出口,找了間coffee shop,吃了ham & cheese muffin 及 ham & cheese bagel!




飲品照舊,今次只講no sugar, 但仍舊甚甜!不明原因!



有氣有力作最後衝刺,收獲不錯!
比起明洞sale 姐姐的面口,這處好好多!



外套,T shirt,飾物,mask 等都有進帳。


還遇到Osulloc,可以encore, 可能早的關係,甜點還可以有多選擇!


格局同明洞店有點不一樣!


沒有套餐供應



吃下black roll 及green tea Tiramisu

Black roll 非常鬆軟,不會溜!
相反,Tiramisu 給比下去!(找不到Tiramisu 相片)




經過N次的超甜經驗,今次選擇了綠茶,很清香!




還買下散裝的茶葉作手信!

但出名的綠茶醬依舊售完!



之後想找吃金槍魚刺身的餐廳,但最後都落空!



放棄了,要回酒店拎行李去機場!
仲考慮搭機場巴士定機鐵!


最後決定試搭機埸鐵路,但上上落落去到首爾站已錯過16:35的express train, 下一班要17:20,改搭普通train。Express 要43 mins, 普通都系1個鐘,不會差太遠!


可借沒有位坐!



去到機場check in 後,本想自行做tax refund, 但不是張張單都scan 到,放棄了。
原來過左custom 都可以做及有職員幫忙,前后不用兩分鐘已搞掂了,退回$240000won, 可以去吃晚飯才上機!


Hubby 的吉豬,水準以上,很juice, 我的冷麵分量很大,肉就麻麻了!



遇見Auntie Anne's, 用了剩下的coins$2500won, 買了來吃,滿足了!





補添了人蔘雞湯比長輩,亦系Paris Baguette 買下綠茶蛋糕$10000won!



別了韓國,一個月后再見⋯⋯哈哈!
(出文時應該沒有一個月)


2 則留言: