2016年11月3日星期四

欠水準的慶生飯@Main St. Deli

都系我的錯,左揀右揀,選擇左朗延酒店內的Main St. Deli為好友慶生 ,食物系紐約主吃!



坦白說裝修真的很舊,好友十多年次來過,她說裝修沒有變過,保養得宜?!





先送上小心意,Flower glass 內有有3隻分別系我地喜愛的吉祥物!希望好友喜歡哩!




當晚有min charge,每人$250。

經過精心計算下,叫在以下食物。

但最後用埋credit card 優惠都不用$700!
當晚服務系ok 的,但食物質素不會有下次了。



Buffalo wings $98 6 pcs
諗住無死啦,buffalo wings 喎,應該會好吃。
送上枱的一刻,樣子好像吃剩的,微暖的,味道當然不好,汁還汁的味,雞翼很鞋,系呀,雞翼很難做到咁難吃!



Caesar salad shrimp $185
這個可以,羅馬生菜新鮮奭口,蝦就沒有感情可言!



Mini crab cake $118
唯一我覺好吃的,蟹肉也豐富!



Monster beef burger 8 oz $188
我和好友吃免治牛系不可見血水的,所以叫了well done。當然系別的餐廳都是這樣叫的!



但這個burger ,唯獨系個飽靚仔外,牛肉像牛肉乾,沒有肉味,薯條也是,像翻炸似的,食物真的影響心情!



Rainbow cake $118
一坐下已叫侍應留下了,樣子很討好。
上枱後,我地3個心情好番D,影完相後,吃下一囗,發現原本美心的Rainbow cake 系超好吃!

好友用粗造來形容,我覺得系洗完毛巾,冇落衣物柔順濟的感覺!




真的不好意思,好彩大家不介意,晚餐味道不滿意,但我地也享受相處的時光!

3 則留言:

  1. Salad配燒雞同Burger唔全熟會好食好多
    不過件rainbow cake真係得個樣,唔太入到口,我同細妹2個甜魔先勉強清到咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真系吾明白rainbow cake 點解可以咁!

      刪除