2013年6月22日星期六

爸爸節


 


剛过完的爸爸節,只是一家人叫了外賣回家吃,很怕在外迫!
老爸最開心可以和三個孫兒一起!我地返齊人有十幾人,很嘈吵, 佷熱鬧!最細的孫女湘湘,只有半嵗,是位精靈可人兒! 胖胖的手手腳脚很可愛!

 客廳有打机的女婿,飯廳有講八卦同揾食的! 兩個4歲多的孫兒就罷佔房內耍樂!實質倒乱!
其实娘家不到六佰尺,每個角落都有人!但大家很樂於此! 很享受happy together!

飯後,老爸—定拎很多水果給我哋食!可惜我地多數5食得多! 就發揮外嫁女回娘家tart嘢本色!每人拎(搶)D生果回家! 唔知点解,大家又拎得好開心!仲有D生果係特別甜! 返親娘家就盡食,盡玩,盡拎!哈哈!*^O^*

呢個蛋糕可慶祝爸爸節,CEO生日! 最重要可以給孫兒搶着吹臘臅!(⊙o⊙)



但願幸福感覺可持續升温!老爸同老媽生活開心,身体健康, 聽聽話話!這真可善待仔女!
↖(^▽^)↗


1 則留言:

  1. 願幸福感覺可持續升温 x2! 一家人齊齊整整 樂聚天倫〜
    Cake is nice! Tailor-made?
    [版主回覆06/24/2013 09:16:35]not tailor-made, bought from Arome !

    回覆刪除