2013年6月19日星期三

慶生@太子鳳城酒家

這天同家人慶生,最高領導人选擇位於太子鳳城酒家!食番些懷舊莱!
前一星期多已打去訂坐4位及預留個细蓮蓉西米焗布甸!問过如要食金錢雞,田雞要預定,其它就不須要!

我只去过北角同銅鑼湾鳯城,呢間是第—次!直覺已話我知,去這舊式酒家,不要太介懷服務方面,但冇諗过當晚有点搞笑!

當晚6点半前到,1坐下已提8点鍾交抬!我地都明白這夭是星期六,老闆當然想做多幾轉生意!問下待應哥哥,佢話一晚可做5轉!幾誇張!!

我地因分開到!最高領導人(即我奶奶)因塞車未到,預計十分鐘內来到!待應已崔速下單,話人齊才起莱!経过他熱烈推介下,我地选了蔡灡套餐$888


下完单,不消三分鐘,食物已陸續上枱!
但我地人都未齊!@( ̄- ̄)@
我地當然不悦!black face 佢!最後佢即刻叫廚房唔好黎……………………
最后—味餸:炸子雞!

好彩,奶奶十分钟就来到!可以開飯了!





首先飲咗雞燉鮑翅先,嗰湯很香濃,翅就5多識分好5好!如果少咁D油会仲好!




乳豬拼生腸:乳猪件係芝麻皮很脆囗,好好食!聽説生腸都不错!





炒莱心:成品很大碟,莱心很粗壯,沒有下多餘油份,食落可减下乳豬嘅溜!



 



家鄉炒斑球:斑球肉質鲜甜結實,件頭頗大!

 



食得七七八八時,上理碟炸子雞,家人話皮脆肉嫩,可惜,我5食雞!




之後,送上海带綠豆沙,很夠火喉,還落了嗅草,很不错!
我哋仲有埋甜品,蓮蓉西米焗布甸!上枱時熱辣辣,好香!但頗甜同溜,叫了細size 都食唔唒!






如果唔係D騎里服務,其实D莱做得唔錯,值得去!我仲有D莱想試,例如窩貼蝦,蓮藕餅…………等!
 

1 則留言:

  1. 好想食蓮蓉西米焗布甸~~~~
    [版主回覆06/22/2013 23:09:19]haha, i know !!
    [Yan回覆06/21/2013 13:04:35]我知丫, 不過我係甜魔嘛
    [版主回覆06/21/2013 09:32:55]not bad but so sweet !

    回覆刪除