2013年6月7日星期五

Dinner@Awakening


有個晩上,外子有約,自己1個人,吃点简单晚餐!
去了厔企附近 Awakening, 招牌寫上意粉專門点!咁就試下意粉!


 


餐廳佈置簡若,感覺舒服,但地方不大,所以坐位比較迫!
晚巿除咗意粉选擇,還有雞,豬,牛…… ribs等!價錢由$1XX起!


 





 


 


是晚点了蒜蓉蜆肉扁意粉,本来是螺絲粉,更改要加$5! 連湯及餐飲合供$65


意粉質素尚可,但蜆肉是雪貨,没有鲜味, 但用了颇多蒜同onion,很不錯!



—個人未能試其它食物,但店內環境寧静及服務員殷勤招待!


3 則留言:

  1. 依間野唔錯架, 我都成日去食lunch~~
    [版主回覆06/08/2013 23:06:32]really ? good, let me try ! Tks

    回覆刪除
  2. lets try it ^^
    [版主回覆06/09/2013 12:38:21]of course yes

    回覆刪除
  3. 之前去過一次, 地方雖然唔大, 但幾寧靜, 味道唔錯, 又唔貴
    [版主回覆07/11/2013 10:31:51]Yes ar!!

    回覆刪除