2015年3月15日星期日

星期六的節目(1)

星期六朝要插花,幸好星期五晚夠時間去花虚一趟。 去到旺角太子,開始掃街,魚蛋,燒賣,魷魚,串燒……,兩個食过不停!
 
可惜,臨尾入了間食碗仔翅同腸粉,有點失望,quota浪費了就搭車回家, 返到元朗,想去Dessert Gallery 食番個甜品補數,可惜人太多,去左Sense, 最終都有個甜美的結局!
 
 


 
 
春回大地,花兒開得特別燦爛!
 





星期六朝作花完畢,約了兩老食早餐后已11点。跟著去圓方会合hubby。
 
午餐於稻成亞丁,較早前試过,今次带hubby試,叫了小籠包, 乾扁四季豆, 蕃茄豆腐魚片湯。
Hubby 話菜式偏向麻辣, 見到好多人都叫水煮魚,水煮牛。
 
 
小籠包皮很薄,很易穿了,浪費了包裡的上湯。 乾扁四季豆帶点辣, 很惹味餸飯一流。蕃茄豆腐魚片湯好味啊,D魚片差不多沒有骨, 厚薄適中, 份量不少, 湯很清甜!
 
 


 



去圓方中仲有一個節目,就係……………………

沒有留言:

發佈留言