2015年3月30日星期一

川龍行山日

星期六約了朋友行山,十點半係 荃灣川龍小巴站 集合,預計這次路徑不太難,得1.5星!兩至三小時完成!
八點去左Leisure食早餐,再去荃灣 搭van仔去川龍。
 


可惜頭一段路行了一個多鐘后發覺行錯了,返回川龍起点, 錯有錯著,索性食点東西先再行!

 


川龍附近兩間茶樓,一間彩龍,另一間瑞記。我地決定去了瑞記。




它是舊式酒樓。全是自助的。冲茶、拎點心,都是自己做。



全都係舊式点心,豬手,牛肉,銀針粉, 咖哩魷魚,雞包仔,糯米卷等,最正係西洋菜,聽說是自家種的,十分新鮮清甜 ,還有山水豆腐花都不錯!




我地食完之後先至差不多兩點多,再開始我地既龍門行山行程!



見人帶狗仔,貓仔,去郊外見得多,第一次見人帶龟龟,好得意!

同他主人傾过过,這龟龟每天要食兩斤莱!




沿途景色欠奉,只有兩旁翠绿的樹林,地上多小石,我多要做低頭族!





三小時多到了城門水塘,小巴站很多人,決定再行多15分鐘去巴士站!

返回荃灣食個甜品後,我倆途經魚鱻魚湯專門店,心想不如早点吃晚飯,叫了生魚片魚湯飯,魚餅同龍俐球!






双腳開始倦了,诀定搭巴士回家,可以坐一会,上了巴士行不到一個站,撞了車,等下架来,可惜人多,要企回家了!

沒有留言:

發佈留言