2015年3月25日星期三

天外天慶生

3月24 hubby 生日,book左係紅磡Hotel Icon,天外天慶生。
生日禮物送左訂造的Lego公仔及休閑袋!
 
 
選擇去紅磡這地方都係方便他出來,同埋食完之後回家。
 
 
有時找一間兩個都未食過的餐廳,都有點擔心!
但朋友之前食过, 評語不錯,有點期待!

前一晚,hubby話24号晚不如食肥仔腸粉,有點玩野!

雖然我都覺得兩個人一起,食什麼都沒有所謂,但見他每年用心為我生日訂餐廳,倒希望為他慶生有點心思 !
 
 
餐廳燈光來比較幽暗,凝造浪漫氣氛!


之前request左window seat,餐廳座落28樓,雖然不很高,但窗外沒有遮擋,及當晚天空比較清澈,可以望到維港景色!


Menu 有套餐供應,分別每位由 $488 片皮鴨餐 ,$788 海鮮餐 , $988品味廣東晚餐。

我倆選擇了海鮮餐。
首先上左頭盤,有燒腩仔,春卷,叉燒,青瓜雲耳,感覺麻麻地,食物沒有熱度,居然最好的是春卷!很脆口,內裡蝦很新鮮!
 

之后係帶子,略煎一下,很爽口,唯獨献汁比較多!

 
南瓜海鮮羹,燙上有龍蝦肉同埋蟹鉗, 鮮甜彈牙,而湯的熱到很好, 很滑身亦有南瓜味但應該下了不少牛油!分量頗大,吃罷已飽了7成!


清蒸魚柳,肉質結實,伴菜像朵花,美極了!

 
海鲜炒飯,用料丰富,粒粒分明,好吃好吃!


甜品係紅莓蛋糕,蛋糕就比較實,味道一般!


 
 
其实之前request cup cake,但最后要提才上(其实已埋單,待hubby去洗手間時同待應生講),但最後轉了綠茶朱古力蛋糕,補上自制生日牌同hubby吹臘燭!(其實餐廳有全個蛋糕訂,但兩個人怎样吃哩!)

講番件蛋糕,真的好吃,雖然我已很飽,之前仲話食一口,到最后有点搶食!

 
總括天外天食物都ok,但有靚境搭夠!
服務由入餐廳開始不錯,但不知是否食客多,到最后件蛋糕要扣分了!


2 則留言:

  1. 感覺有D貴, 但個view真係好正!!!
    belated happy birthday to your hubby ar~~ :)

    回覆刪除
  2. 多謝!
    我都覺得,但如果散叫,会平D!

    回覆刪除