2015年3月8日星期日

茶木 Again

 
今次無等得太耐,hubby去左拎飛,跟住去濕平一陣,就已經有檯了!
 
 
今次一定要試紅燒牛肉,仲有叫左炒椰菜,沙茶小牛排, 綠茶香蕉latte!

紅燒牛肉麵拍得住士林台灣麵,麵條煙靭, 牛肉好淋, 但湯底我都鍾意士林多d !
 

炒椰菜


 綠茶香蕉latte

 
小牛排味道比較濃。

 

 
最終叫了黑糖綠茶紅豆層層叠, 但綠茶雪糕不好吃!
不過, 吐司很脆口, 黑糖紅豆醤很好豐富!
 

2 則留言:

  1. 我都覺得綠茶雪糕唔得, 草莓個款會好好多呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我想叫草莓呀,我睇你個blog話草莓好食!但我hubby 5多食草莓!

      刪除