2015年5月14日星期四

突發澳門遊

上個禮拜,奶奶急召去澳門,星期日去星期一返。Hubby 大佬会安排!是次去澳門的原因係見未來大嫂,同埋他們日後的住所!大佬已經係澳門工作多年,所以係珠海買左樓花,邀奶奶去看看!
 
 
之前買左十一點三的船飛,我同hubby10点多去到信德,先去了Super Sandwiches食個早餐,但送上早餐太醜樣, 蔬菜唔新鮮,窩夫似隔夜的,蛋整到老晒,好失望!
 
 

之後可以搭早一班到達澳門,到達都係十二點多,放底行李後就直接去關閘过珠海!未來大嫂已book 左係珠海酒店飲茶,環景很好,有一間房間,但食物不是我的口味!

 
 
我只對水果拼盤同埋豆腐蔬菜有興趣,其他都沒有試了!



這叫鯪魚球,像似炸魚蛋!


之後坐車去到新樓盤Mangrove Bay,有三期,第一及二期已入了伙,三期要出年年尾完工!單位太正了,約1600尺,实用差不多100%

 
 


這是從範單位望出露台的景色!


 大佬再帶我地去最近屋苑的商埸逛逛!好多香港牌子都有,如滿記,Ha, 許留山等等。 因為未來大嫂要返工,我地跟住就返过澳門了。
 
 




返到澳門金麗華酒店歇一歇,講講呢間酒店,近碼頭,金沙隔離,酒店房都幾大,但裝修比較舊,有露天泳池,spa,健身室設施 !

 
 


晚飯係酒店NAAM Thai Restaurant泰國餐廳解決, 餐廳環境不錯,餐廳外可欣賞酒店泳池和花園。



 
 我地叫了 咖哩蟹,泰式魚,炒雜菜!


飯後甜品有雪糕,黑糯米,炸香蕉,芒果,好豐富!

 
之後我和奶奶為議事亭買手信!
 

 
  這晚睡得不好,枕頭太軟了!
 
好早起了床,窗外天色都唔錯,我地去左酒店
薈景閣咖啡室食早餐, 餐廳葡式裝修,雖然食物都是一般,但都enjoy這休閒環境食早餐!


 




早餐不是很飽,決定去食葡撻,近近地搭的士去了瑪嘉烈葡撻店。 叫了兩個葡撻,一個提子烤餅,跟住在搭車過氹仔逛下!


平日早晨的氹仔,好多店舖都未開,真係有一片寧靜。 太陽開始猛烈,我地決定去威尼斯人!



奶奶居然可以買到一雙鞋! 真開心!
肚子未肚餓,買了木糠蛋糕返酒店食!


收搭行李后,係酒店中菜廳~金麗軒粵菜食午飯, 但太飽了,只叫了灌湯餃,鮑粒鹹水角, 菜粒魚滑粥。 跟著check out 去碼頭了!




 
咁大個女第一次坐豪華位食物及飲品供應, 但天色不好, 海浪比較大,船隻不太穩定!
 
 
這是奶奶的手信
 

 回到港的時候,下著大雨,送了奶奶上的士后,我就回家了!


 

4 則留言:

  1. 咁樣近近地一個短trip幾開心丫, 澳門真係香港的飲食後花園呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜不是我想試的餐廳同去的地方!
      但陪屋企人就冇計啦!! :)

      刪除