2015年5月12日星期二

星期六的失落與驚喜

又係一個忙碌的星期六, 晨早係大排檔飲番杯香滑奶茶,因為今日節目豐富!
 
 
今天是作花的週末, 已訂了花!
可惜花才不像樣, 本來的構思要改變,有點開心及失落,幸好最後都可以完成!




完成了花品都已經差不多兩點,肚子很餓,去了堅尼地城,路經食車仔麵,很抵食!現在真的很難找20蚊兩個餸 ,25 蚊三個餸!這個價位同食物食物質素,我已覺得收貨了!


之後去了夏雪,始終是對紫薯窩夫心掛掛!
剛巧去到唔需要等位,周旋緊要紫薯窩夫定綠茶窩夫,最終order 紫薯窩夫,因為出面少有。
 
 
不得了,真的很好吃,窩夫好鬆軟中間中有紫薯餡, 加上豆腐雪糕,人間極品! 比較遜色是伴碟的哈密瓜,沒有什麼味道及有點硬! 下次可以試綠茶味道了!

2 則留言:

  1. yeah, 我好鍾意夏雪個紫薯waffle架!!! 真係好好味, 不過好同意件蜜瓜比較遜色~~
    同埋綠茶waffle都係一般啦, 留quota食其他更好 ;)

    回覆刪除