2015年5月6日星期三

西貢深诵郊外遊

5月1號勞動節,要努動下,約左朋友仔去行山野餐。
 
朝早食返個靚早餐,去左Leisure,等待食物中,檯面上骰仔的message, 都係店主的心聲!





預備左魚蛋,雞翼,腸仔带去, 好似小學生去旅行好緊張啊!





約了兩位朋友仔,係荃灣西搭的士入西貢再會合其他人,由榕樹澳村行入去深涌要1個鐘內, 路程很短,很易行,但行行下就來下雨,比較狼狽!



 深涌的環境優美,綠草如茵,有大草原!
 



我地係餐廳前找到張檯,叫些飲品等候放晴! 可惜天氣仍然陰暗及下著雨!







 最后決定在此解诀,食物太丰富了,有素魚,素串燒,沙律,ham,魚蛋,雞翼,腸仔,麵包,薯片 …………

一边享受食物,一边閒談,一边欣賞翠綠風景,一樂也!











 
遇着朋友N年 anniversary,带了小禮物給他們!
 

 
天氣好轉了,小山坡上見到好多帳篷,可以在此紮營,一家大细,親親大自然!



沿路回去有点陽光,景色亦不錯!去番村口,叫了的士返西貢市中心晚飯!




 
來回遇到的司機都幾有趣去,去程司机話好 有幾年冇食過雞翼,叫我地留D俾。回程這個司機姓氏叫做尉遲, 真的很少有!



太恐怖了!西貢市中好多人!
 
最后決定食西餐,6個人叫了豬鞍,安格斯牛扒及pizza,忌廉青口, 焗蠔! 味道同服務都係麻麻










 
翌日。見到朋友send來的照片,是昨天食剩的食物,做了All Day Breakfast,very nice!
 

沒有留言:

發佈留言