2015年5月17日星期日

Saturday 華星+ OVO Cafe + Dessert Gallery

星期六去上CPD,去左好耐無去的華星食早餐,見番Happy哥,特別親切!都係食番火腿通粉炒蛋多士仲有茶走!都唔明点解,簡單的多士,但係普通茶餐廳都整得唔好食!
 

上了兩個鐘既悶蛋堂,放學後去左近合和的OVO Cafe,想試好耐! Cafe 原來不太大,我地都要等了一会兒才可安排!


 
 
Cafe一边係OVO Garden,環境擺放有真假植物!
 





 
有点置身在樹林中!


另一提係只供應素食,下次要試下其它食物!

 
十分喜愛等食物的木牌,很田園feel!


咖啡要了Cappuccino, Mocha,同事的Expresso比較酸,蛋糕試了Lemon cake,Earl grey cake!
 




食完搭車返元朗,Hubby在家仲昏迷緊,去左"七十一肥仔腸粉"買腸粉買返家食,飽到連晚餐也吃不下!

放狗時間只可去Dessert Gallery 飲下野,食雞翼!
 

2 則留言: