2015年6月10日星期三

慶生飯停不了

生日飯停不了, 去了一間近期大熱的餐廳 (Scarlett Cafe & Wine Bar) 同朋友慶生 !

餐廳位於柯士甸路2號,因為肚子不舒服, 所以搭的士去,但是司机叔叔車坐去柯士甸道, 即係近龍堡酒店附近下車, 已經唔舒服,還要行一段好長既路才到!
 
 
當天下午已經疴了幾次,但因為這天是好朋友的生日正日,所以不想掃興, 加上放工時間覺得有點好轉,所以決定赴約!




 
餐廳樓高兩層, 我地安排坐下層,座位全是高身吧位!
 
 
見到餐牌上的價錢都有点驚喜, 酒類飲品及食品都很超值,可惜肚子不爭氣,食力都有影响!
 
差不多每枱都叫 Chesse and Cold Cut, 可惜我不太愛cold cut,所以無叫到!
 


朋友点的餐酒。




 
Quenelle de brochet gratine $108
這個樣子可愛,質感像似海綿,軟軟的,朋友食到有魚肉,底部有菇類。
 

 
Kurobota Pork Belly $138
像豬腩肉但西式煮法,很脆口,我試了一点点。



Wagyu - Beef Stew, Mushroon Pasta $98
牛肉分量不小, 意粉亦彈牙,味道不錯!


環境十分casual,亦有靚仔外藉侍應,我要下次再来!


多謝好友的北海道手信


1 則留言: