2015年6月8日星期一

台中之旅 day4 (2015/5/25) part 3

之後因順路還去左東東食芋圓,聽講幾出名。
 
原來司机帶我地去此處去食芋圓,他可以 免費唔需要比錢的。
 

六個人叫左兩份, 一碗是熱的,有紅豆,另一碗凍的,有芋頭,像沙冰 ,份量很大但芋圓不是好QQ! 但芋圓的數量比起夜市多好多!


還有點時間,我地叫司機車我地去北忠區,軍和街地道超級市場逛下,我地都有d收穫, 例如咖啡,麥片,茶葉等,還在附近生果檔買左D生果!




 



跟著就出發去机場了。

 
好快辦好左登机手續, 原來係要你望著你D行李入內,睇下有冇問題。原来我的行李被抽起,check到要拎返起個後備電池!


过關後只有duty free,少量店铺逛逛,有書局,有買手信的!






好不容易等到上机了。


到港後,好開心見到Hubby來接机。
今次的戰利品一般啦,多数都是食物!

比較特別的手信係宮原眼科買的,其中一樣係原筆曲奇, 但不知味道如何,已經送了給兩位好姊妹了。


其它就有台灣牌子eye mask, 鳳梨酥,豬肉紙,太陽餅, 牛扎糖,仲有T- shirt,鞋…………


 
 
這班同事,有些認識已經十多年了。
總括旅程,除左天氣,其他都十分滿意, 其實6個人去,只有一兩個的普通話比較靈光,有些团友人識聽唔識講,有些是啞的,包括我 !
大家bili bala, 喪食,喪買,喪玩,開開心心得過左幾日!
期待出年泰國之旅,希望成行 !
 

 

 

沒有留言:

發佈留言