2015年8月2日星期日

華仁音樂晚會


Hubby 同朋友拎左兩張飛去睇華仁90/95 週年校慶籌款音樂會! 點解咁想去?因為特別嘉賓有李克勤!從中学時期已喜欢他,可能他夠串吧!當然,真心覺得他唱歌好好聽哩!

之前去左K11 霞飛路食晚餐。叫左小籠包,膳糊炒拉麵, 番茄貴妃苗。 見仲有點時間,還去飲咖啡!






8:15入到去已經開始了, 雖然100蚊飛,但 位置好正面, 對正舞台,看得好清楚!
開始之前播一D學校的片段, 介紹學校歷史 ,師生同學生對學校的感情!
當然我地沒有什麼感覺,但見到他們這麼愛學校,都十分感動及開心!
台上有一對管弦樂,陳容龐大!
華仁舊生的表演, 十分精彩!好過而家年輕一輩的歌手。 還有較熟悉的藝人表演,彭建生表演結他,王敏德同仔仔唱歌等,仲有日本来的陳美玲! 這位女演員真的很棒!唱歌精彩,及她的人生經历真的丰盛!





等到10:45官仔骨骨的克勤終於出現, 心情興奮,他唱在一生不變, 紙牌屋, 紅日等!
期待9月他同Joey演唱会!



平時睇完演唱會,紅館附近会有巴士返屋企。但今晚沒有,唯有搭西鐵回家!

沒有留言:

發佈留言