2014年11月2日星期日

星加坡之旅 2014/2/1-2014/2/4 (Day 2)

Day 2
第二天,酒店早餐還不錯!今天行程如下:

Universal studio/Legoland
晚餐: Jumbo Seafood at Clark Quay
宵夜: 老巴刹

Universal studio 上次我已去过,所以选择去Legoland!
旱餐后,爸媽和三妹一家去universal studio!

他們未去过而又不用舟居勞動!如果身体不適,可直接回酒店!而晚餐約係Jumbo 等!


由新加坡去Legoland 要個多小時,之前已買了飛及book左車,我和二妹到達后好興奮!


遊人不太多,輪后時間不太耐!園內有很多不同机動遊戲,大人小朋友都可各自各精彩,因為用馬幣計算,比起新加坡, 食物更覺便宜!



*
*
*
玩到約5点左右,收到三妹信息,告訴老爸身体不適,有小小發燒,已回酒店休息!
心情開始一沉,立刻通知司机叔叔返酒店!


*
*
*
 


見到老爸,情况都ok, 食了退燒藥,细佬係酒店叫了room service 同爸媽晚餐!
他们嚷着叫我们外出食反,不想我们掃興!!





*
*
*

最后,我們都有外出,去了預先book左既Jumbo食海鮮,食物很不錯,尤其胡椒蟹,每一口都帶有胡椒味,也不太辣!




行了 Clark Quay 一陣,搭的去了老巴剎,因室內食市剛巧裝修,只有露天,叫了串燒雞翼,味道同質素都很一般!

回到酒店,爸媽已睡了,也沒有發燒,希望他身体無大礙吧!
Hubby同三妹一家及細佬明天下午要走了,今天算係有一天的行程,但有点失望帶不到爸媽去吃海鮮!

2 則留言:

  1. 噢, 希望老人家身體無大恙...

    legoland聽講唔錯, 但太遠了, 今次只帶chloe唔打算去, 或者下次帶埋matthew先去了!

    回覆刪除
    回覆
    1. Tks Yan but 好戲在後頭.............
      係呀,Legoland 大個D会岩玩!

      刪除