2014年11月4日星期二

星加坡之旅 2014/2/1-2014/2/4 (Day 4)

Day 4

来到第4天, 未試过去幾天旅行,係甘想快点回家!
 
老爸情況尚算不錯, 但因當天下午要走了,禁止兩老外出,要他们在洒店休息!他们的節目係食藥,睡覺,進食,我和阿媽做下mask!
 
我搭了shuttle bus 去左Vivo city, 吃了亞坤,逛了一陣,買了午餐給兩老!
 
 

 
 
但都不須要太多人呆在酒店,建議二妹同四妹可出外逛逛,她们係Sentosa附近玩,有水族館,小型賽車,机動遊戲……
 
 
 
 
 
 
他们係水族館買了一隻可愛蟹仔公仔給我,真係感受到苦中一点甜!



 
係酒店cafe, 选择不多, 食了多餐喇沙医肚,雖然味道不錯,但有点熱氣了!
 
 
 
*
*
*
 
下午book了車去机場,可能之前沒有太多時間濕平,大家係机場都買得幾開心!
 
 
 
最后,成功將兩老平安送回港,落机後見到hubby 同細佬,有点眼濕濕添!
 
老爸回港后,都要再睇医生跟進! 這次的醫療費,保險也可cover到!

又驚又險的旅程完結了,感恩各人包容及体諒,雖然行程有阻滯,但總算解决了!







 

2 則留言: