2014年11月27日星期四

Sapporo Trip 北海道 2014 (Day 2)

2014/7/25 - 2014/8/3 (Day 2)
 
 
晨早起身,check out后食早餐!

這連鎖的早餐店DOUTOR係札幌車站,我地之后係旭川都見到!吃了一口都感受製作很認真!

還在此買了手信給老爸!
 
 
 


之後搭JR去網走! JR札幌 (09:41) -- Abashiri 網走 (15:09)


因車程長,跟住去買便當留待上車食!

便當包裝好靚但食物一般!





車程中訓醒幾次仲未到!
 
唯有食雪糕,睇戲,聽歌 打發時間!



終於下車,酒店就係車站對面,超方便!

放低行李後,搭的士去網走監獄YEN1500,因為close6點所以時間幾趕!

呢個係我的第一個景點,可惜天氣唔好,有下雨及有点凉!但日本d服務很好,酒店門外有雨傘可取用,市民都好自律,用完會放番在原位!
 
 

博物館 網走監獄 - 網走市呼人 1-1 Tel : 0152-45-2411
4月至10月期間 8:00~18:00
大人日幣1080圓
 
博物館網走監獄自明治以來,即與網走市有密切關係。它是公開保存網走刑務所舊建築物的室外博物館,位於網走國家公園勝景天都山旁,腹地面積相當於東京巨蛋的3.5倍。

 


 


網走監獄幾大,有食堂,有展覽館,澡堂,教誨堂,室外地方都多!
如果天氣好,環境幾優美!






 






 
網走這地方会在冬天比較多遊人,因會去坐破冰船!現在這处很靜,沒有夜生活。

洒店附近見到有寿司店,我地剛由監獄放出来,好似餓鬼一样!

見D相都唔洗講,超新鲜好味!尤其日本 生蠔壽司,我地encore了兩次!
 

 
 
 

















 
 
 沒有商場逛,唯有逛便利店,買了宵夜返酒店煲戲同敷mask!

之前已同团友單聲,今次去的地方多郊區,要預備多D戲劇,夜晚自娛!



 
 
好野,明早取車后可以開始旅程了!
 

2 則留言: