2015年8月5日星期三

老爸壽宴

老爸生日,但因有d姊妹唔係香港,所以提早做 !
阿媽話今年想請埋d親戚, 但其實都係擺左兩圍, 但每圍約十五六人。
地點選擇左香港蘇浙滬同鄉會餐廳,係中環皇后大道中38-48號萬年大廈3樓及4樓。
有房間比較寬敞,小朋友可以周圍走,。
食物好似叫多了,但好開心可以拎走可以第二晚繼續享用。




前莱有:
燻蛋 8 隻 ,素鵝 2 碟 ,海蜇 2 碟 ,
脆鱔 2 碟





主莱有:黃金明蝦 , 樟茶鴨, 四寶片皮雞 , 砂窩獅子頭 , 上湯豆苗 , 時菜貴魚羹 ,蜜汁火方, 三鮮炒麵, 南瓜蒸百寶反, 子母壽桃
雖然近期已食過這間酒樓,但味道仍然不錯。鴨同雞没有試,聽講很不錯。邪惡的黄金明蝦,很香口!
砂窩獅子頭~我其中的至愛,還可搶到一個留待明晚吃。


 




還試新菜式~南瓜八寶飯,但真的很飽了,淺嘗了幾口!
特别訂左子母壽桃,很大很可愛壽飽,個個都拎来影相!




老爸正日就係8月頭,我地當天係附近酒樓 食了一餐便飯,掛住食,掛住玩,好多食物都沒有影相,hubby做番張頭尾食物相作總結吧!
 
希望老爸生體健康,開心度過晚年!



2 則留言:

  1. 個大壽桃好正呀, 我諗起有年好衰, 將個包頂拎去俾baby Matthew戴黎影相 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都都有呀,小朋友爭住戴来影相!我個边個壽挑包頂融融爛爛!

      刪除