2015年8月6日星期四

九洲之旅 ~ 机場(香港及福崗) + 酒店 + 租車

 
今次去7日九洲 2015/7/24-30, 合共住兩間酒店。
 
 
還記得24號朝,落好大雨,天氣不好,我地係會所食过早餐之後才出發。

 
去到機場都好早,系機場遊逛,居然可以買到野。
 
 
好興奮可以順利上機了
 
 




三個多鐘頭到達福岡机埸,check 过小小資料,搭的士去酒店之不過係大約1500日元,可以慳番少少時間找車站或者上上落落。

Richmond Hotel Hakata Ekimae (2015/7/24-26)
福岡県福岡市博多区博多駅中央街6番17号



到達酒店已經係大約六,七點鐘(日本時間快1個鐘)
酒店都是一般的,很整潔,房子比較細 。但係都好方便,兩三分鐘就已經可以去到博多站,有好多商場食肆,放低行李後就去找食!



 


 


當然要有娛樂部份啦!



洒店有泊 又拍車當然要俾錢啦,要1500日元一晚!



 
租左5日車,book左 Toyota Rent-A-Car in Japan
*福岡県福岡市博多区博多駅東1-12-8加月ビル内*
 
住左3晚係博多,之后再轉左另一間酒店住兩晚,系大分別府,揸車落去都要兩個幾三個鐘。
 
 

 
計埋租車、公路費(約HK$1200)、油錢、泊車共約要HK$5000內,吃驚了!
 
比起北海道,沖繩貴好多! 其實多左係俾公路費同埋泊車貴!

 
這是溫泉酒店面積比較大,但亦比較舊式,最正係窗外景色,係面對著海,所以叫做”望海"!
 
 Hotel Bokai 望海 (2015/7/27-28)
*Hotel BOKAI 3-8-7 Kitahama Beppu-shi Oita 874-0920*

 
這是一泊兩食,兩晚酒店連早晚餐要$62592日元!


 











感覺上福岡機場唔係好大,剛剛到達時都沒有太留意。到離開時因為都有好多時間,所以都可以遊覽下。

這個國際機場很小地方賣手信店鋪或食店!




 
我地hea左一陣,食小小野 ,就過關!



过關后,有duty free,Royce朱古力或其他手信買,但都係好少的品牌!


 


好彩航机只delay 15分鐘,順利回港!

沒有留言:

發佈留言