2016年2月16日星期二

團年飯again(萬麗海景buffet+東后齋+El Cerdo+滿記+自家飯)

記錄番過年前的食記,吾寫下都吾記得吃了這麼多!
 
*****
公司部門團年飯,系新世界萬麗海景酒店食buffet!

好耐都冇來,呢度食物選擇不是很多,但味道不錯!

這個就是我口味的配搭,刺身加甜品!
因為見到有綠茶紅豆卷,立刻想試!
最終都有再食!


生蠔刺身不是很肥美,但都新鮮!天氣凍,要了少少中式湯水,暖一暖!

唔講唔知,我覺得最好味係煎釀三寶!我啲同事還笑我!


全場賣點蒸龍蝦,不知是否我不好彩,我這龍蝦唔太新鮮又瘦削!


口味真系因人而異,全晚食得最多都係煎釀三寶!


過年前晚飯一浪接一浪,作年廿七同班好姊妹及他們老公去咗銅鑼灣,試左東后齋!


地方不大,還有點迫!


叫了一個六人套餐都幾豐富!
忘記了這個系杏汁什麼菇湯!


黑松露蒸餃


雜錦拼盤,記得有甜酸齋,釀冬菇,麻辣大豆芽等。


這個很開胃,香橙咕嚕肉!


都系菇類煑小棠菜


黑松露炒麵


甜品系桂花糕同埋椰汁紅豆糕


還有新鮮豆腐花


感覺東后齋味道不太濃烈,調味亦輕手,但價錢有點貴,每人要$250!

吃完飯后行年宵,吾記得幾耐未去過維園,但人太多,迫左半個鐘后回家了!


多人到什麼都看不到!


濕貨亦系!


年花也不能欣賞!


年廿八,和朋友去左荃灣大霸街El Cerdo!


吃西餐容易book 位!


送來微暖的麵包


應該係香草同蒜蓉牛油


叫了Lime soda 及orange squash 


Caesar salad 配青口,可惜羅馬生菜有點苦,要求換了亦一樣!

青口味道正常!


例牌的燒豬,一客有4大件!


皮脆多汁!西式煑法,吃肉的部分多。


牛油果鮮三文魚意粉,麵質有點淋!


再去埋滿記甜品,綠茶紅豆豆腐花是我的!都系綠茶味不足,但心有不甘,見到又會點!


友人的榴槤涼粉!


年廿九,不外出吃了,兩囗子系雪櫃弄點吃!簡單而美味!
  

基本上過年前後都食到滿肚肥腸!

 

2 則留言:

  1. 萬麗個煎釀三寶係唔錯的, 但最愛始終係帶子同龍蝦~~~
    一隻瘦再拎多隻嘛!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,帶子都好味!
      但不知是否食滯了,吃了不多已很飽!

      刪除