2016年2月24日星期三

咖啡弄@龍蝦包 & Pacific Coffee

差不多時間,住台的朋友推薦龍蝦包及見到甜魔媽媽食記,所以再訪咖啡弄試下。

今次還試上蒸餾咖啡,蠻不錯啊!


龍蝦包比其他三文治,窩夫份量小一點。
但龍蝦肉超多,幾澎湃。


龍蝦肉瀉在醬汁上,用兩片吐司夾住吃,很豐富。伴碟還有薯仔,新鮮沙律菜同吃,我一個人也吃得完。


龍蝦包連飲品這餐都幾貴。但住台的朋友說,台灣吃也不便宜。

尖沙咀咖啡弄隔離就系Pacific Coffee,不知道何時新出了窩夫。亦不是每間亦有售。


內𥚃座位頗多,下午也寧靜。


選擇梳化一角,本想試Peach Blossom Strawberry Waffle,但見到有Matcha Waffle但配香蕉,都要試啦!


成品4大件,雪糕系movenpick,價錢好似系$48多元,超值呀!


熱烘烘的窩夫,內𥚃很軟熟,很大件,肚子只可容立兩件。另外剩下就會外帶回家吧。


Pacific coffee 沒有green tea coffee,要了green tea latte 加1個 shot expresso就是我的口味了!

2 則留言:

  1. 龍蝦包真係好食, 黎緊去台北我都想再食!
    又, 真係估唔到Pacific coffee出movenpick waffle喎~~~

    回覆刪除