2016年2月12日星期五

永合成+老鳯冰室

補假的一天同左老豆去複診,臉上的老人斑點要做冷凍!

拎埋藥已經到午飯時間!


好耐以前去過上環蘇杭街,食過永合性煲仔飯,原來已經搬咗過嚟西環!


當然,同我以前食嘅價錢漲價不少!


三個人叫了兩個煲仔飯,排骨鳳爪飯及煎蛋牛肉飯!


注意: 煎蛋牛肉飯,比窩蛋牛肉飯貴3蚊!

以前聽說煲仔飯用大焗爐焗的,所以火力比較平均!我哋今次冇叫到焗耐啲,所以沒有飯焦!但煲仔餸質素很好!
排骨不是很多肥肉,牛肉係切條狀或小粒,不是免治牛肉!


焗雞翼,下了好多蔥頭同蔥,好香!

同枱的有三位女士,其中兩位由台灣來的,我還用我很爛的普通話同她們溝通,還分享雞翼和他們的蘿蔔糕!
媽媽試個蘿蔔糕,這裏要$50一碟,但她說非常一般哩!


他們之後去食菠蘿油及奶茶,介紹了他們去金記!
 
老豆覺得這裏食物較貴,但我覺得質素不錯!可以有外賣煲仔飯但可惜夜晚不營業的!

跟着老豆,帶我去深水埗基隆街老馮冰室!他說這茶室嘅口味很岩佢!他對奶茶咖啡係有啲要求!


設計都係懷舊嘅裝飾,但感覺將一D掛飾推在一起!


較特別用以前的信箱放餐牌!


這是menu


紅豆奶茶波波冰,一個個波波系奶茶冰!


柚子西多,多了點酸,很討好!


原味波波奶茶


茶味不會淡,但要點時間D波波先融!

2 則留言: