2016年2月28日星期日

星期五,六日食記

還記得星期五晚19/2,要自己找吃,但放工下著雨,又沒有帶雨具,都系系室內安全D!

決定搭多幾個站去屯門,V City ,吃了飯前甜點先。
卸前上茶,想試很久了!


Menu 看完又看,得一個人很難選擇下,要了雙色聖代$56。每樣有D!

有焙茶及綠茶雪糕,紅豆蓉,脆米,丸子的配搭。
味道不會過甜,杯子也不大,很快k.o.晒!
這店選擇頗多,亦有豆腐味甜點,想試的還有很多,有藉口可再來!


之後系一田購物完才找點主菜吃!
諗住吃點簡單東西,入了這間Izumi Curry ,因有很多位。

門口姐姐們自顧傾計,我自行入內亦沒有人願意安排座位,呆等了一陣,想離開才有人理會!


全店佈置薯蛋頭公仔,本應很開心,但這服務真令人大打折扣!


餐牌也是䀲氣的遞上,要了個滑蛋牛肉烏冬,一上枱已變了熟蛋,三扒兩撥吃罷走了!


星期六下午茶,吃了清潔姐姐給我的泰式花形糕點,很漂亮啊!還冲了茉莉花茶品嚐。可享受這閒情時光!


晚飯時間,沒有目的地,搭車去了爾巒@稻坊。夜晚天空之城不是很熱鬧。

叫了冰鎮咕嚕肉,黑松露腐皮卷,蒸魚。


腐皮卷較油,其他也不錯。
咕嚕肉用了冰鎮,很脆口。


蒸魚火喉剛剛好,不過火!我倆很快清碟。
之後還去埋market place 入貨!


星期日約了兩老去了老馮冰室食晏。


今次試炒嘢,安格斯牛腩炒河。非常惹味,但河粉較硬身!


老豆推介另一"老表雲吞麵",他說豬潤好吃過維記。


其實個人不嗜內臓,只是淺嘗。
但覺得維記較好,可能老表的豬潤較淋,老豆可以𡁻到!
表面看這豬潤是經過處理的。
雲吞倒不錯,沿路還想吃豬腸粉,但已很飽了!



晚上回奶奶家,真心覺得有住家飯吃很幸福。當然,我倆又食又拎啦!

8 則留言:

  1. 琴日經過御前上茶, 好想好想食, 但day 1 M come唔敢亂來...
    不如下次搵日一齊去掃佢menu!!! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 如無意外, 我會下星期脫智慧齒了... > <
      或者約星期六去食雪糕止痛, hahaha

      刪除
    2. 脫智慧齒!我的慘痛經歷,希望你不似我啦!
      好呀!或等你好D都得!

      刪除
  2. 脫智慧齒!我的慘痛經歷,希望你不似我啦!
    好呀!或等你好D都得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家又停生唔痛, 又唔想脫住... 始終想隻牙出多d再順產, 唔想開刀! ^_^"

      刪除
    2. 同埋要睇天氣, 星期5又轉凍, 保重呀

      刪除
  3. 5痛就諗諗先好D!我上次米開刀攞!

    你同小朋友都要小心冷風啊!

    回覆刪除