2016年5月2日星期一

DNA + 燒鰻魚


有時都吾明,同一條腸出,可以爭咁遠!有時我都有諗過去染下DNA哩!哈哈!
熟悉我的朋友,其實都分唔清我有幾多個兄弟姊妹!可能只知我有幾位細妹,但只有一個細佬,他排行最小的!

幾位細妹讀書比我叻,她們是父母眼中的乖孩子,而細佬有點不同,會搗蛋頑皮,但有小聰明,他仲系當年的拔尖生,在他身上可以看到創新思維,為他感到驕傲!






都系講返食啦,因為系串燒店吃過燒鰻魚,很想吃過夠,決定自己燒!



當然加埋打邊爐啦!


前菜買了醉雞及蛋卷,仲有爆谷。


預備了燒露荀



九菜



日本番薯


仲有南瓜,最後都放進湯中,燒版好繁忙。



買了沙律菜包肉一起食。



鱔,叫魚檔幫我起骨,用味淋,糖,豉油醃味!


很爽囗!


牛排



豬扒雞翼


第一次買聖子,超難洗,好多沙!


仲有三文魚


有蜆及失踪左嘅蝦!


甜品系Habitu 買的菠蘿味蛋糕。



只吃了這大的,其餘肚子放不下了!留待明天。



鱔亦剩下一件,第二晚用焗爐弄半小時就可!



比燒冇甘乾身,似鰻魚飯上的鰻魚。






2 則留言: