2013年5月21日星期二

澳門遊2013-05 (住宿及美食篇)

5月頭去了澳門兩天,因為六,日関係,住了間普通D酒店,係氹仔駿景!其实唔錯,又有三人房,夠大,唯—要改善,係沒有 wifi !!
搞到我地夜晚过去隔離君怡上網!


講番美食先,我地第—餐去咗阿Yan blog嘅介绍嘅阿婆屋-Allergue 1601 (荷蘭園望德堂瘋堂斜巷8號地圖)

去到門囗好大,外出有棵樹好大好靚,space 位又多!附近有D藝術展覽!
餐廳入囗好似偏廳,有 sofa, 大酒架(其实整幅牆都係)



 

上到二樓,有兩間房,毎間房有三,四張枱!我哋坐嘅位置近窗囗,可以望到窗外大樹!每人餐碟是方形,图案是不同的!

食物点了海鮮湯飯,好多料,青口,蜆肉,蝦,魷魚,同蟹,好鮮甜!

跟住就有乳豬(二人份量,都有5,6件)及鹽局沙甸魚(可以撰擇蒜蓉)!絶不欺埸!
漂湸女待應介绍了白烚椰莱,當然不是清水白烚啦,因有很濃郁的湯內煑成!很滿足的午餐!


當我吔走時係門囗互相映相時,待應姐姐走出来帮我哋三個映相!其实,我哋都冇要求,很窩心!♥


 




晚飯去了氹仔新陶陶食中莱!叫了涼瓜牛肉,咕噜肉,粉絲蟹煲,待應叔叔話隻蟹可兩食,拎個蟹蓋去蒸蛋!上了年紀的待應叔叔仲好好 service!

但我不大喜歡D坎汁,太杰身!但蟹兩味是不錯的!三個人都捧住個肚落樓!

我和99 還嚷著要食木槺布旬,買下了边行边食返酒店!


  


 

第二曰中午,去完路環,因99 想食蟹盒,去了陶陶居,到了有D人等位!如不吃點心,食小菜就不需等位!環保D冇叫翅食,叫了西蘭花帶子,蟹盒$15
—個,叫咗3個,啫啫貢莱及—個蟹肉伊麵! 但覺得冇以前咁好食!


最好食帶子亦最貴$188,蟹盒係香港好少有得食,但很多油分!伊麵太淋了!最欣賞係啫啫貢莱,將貢莱枝部切碎来炒,好嘢味!不過,整体 D service
不好!叫咗茶好耐都唔来,唔休做咁!@( ̄- ̄)@




接下篇会記下澳門遊記!!

 

2 則留言:

  1. 蟹盒係最尾張相右上角個張? 咩來架? 蟹肉饀的韭菜餅?
    呢隻乳豬好食D定係藍地好食D?
    [版主回覆05/24/2013 09:40:31]yes ar, hv shrimp & meat inside, don't know it has crab meat or not!
    different texture of pig !!

    回覆刪除
  2. Allergue 1601 o岩食就好喇! 估唔到日頭去都幾有風情喎~~

    btw 每次去澳門都飽到癲的
    [版主回覆05/25/2013 08:11:28]我都係第一次去,少少難揾,但附近街道冋建築物都好特別!
    日頭可以清楚D見到棵靚樹!!值得推介!
    冇錯!係喪食!

    回覆刪除