2013年5月9日星期四

Harlan's Sunday Brunch

之前係openrice見D comment 唔錯,
終於可以約齊人試呢個Sunday brunch

  

當天1130準時到,環境好開揚,因樓底高!




 



其实係Harlan 擺放的食物不是太多!有沙律,好多配料同dressing 撰擇,cold cut, Prama Ham, 蟹腳,生蠔,蝦,翡翠螺…………即煑意粉同意大利飯!


亦都有我第—次食魚子,但味道比較淡!
香檳同橙汁冇限量供應!


係海賀就有五,六款魚生,铁板燒有和牛,黑豚,蝦,羊架,鵝肝, 汁煑鲍魚片,
仲有專人煑的 sabu sabu


甜品比較遜色,但有我大愛的馬卡龍我諗我食咗半打!




   


但以呢個价$可以食到兩間高檔餐廳是OK的 !


我哋傾下偈,食下,飲下已到2:30,order 埋杯 coffee , 就走了!
因酒精関係,我地打道回府!过了—個很悠閒的星期天!







記得print openrice coupon 有85折架!


1 則留言:

  1. 一次過食勻日本和西菜, 又唔算太貴, 但甜品普通就稍欠動力去試
    [版主回覆07/11/2013 10:30:43]呢part比較遜色!

    回覆刪除